, 40 yılı aşkın süredir, çocuklara uygun olarak tasarlanmış, yüksek kaliteli ve benzersiz lezzetler üretmektedir.

Kinder ailesi olarak,

sitemiz aracılığıyla size ve ailenize daha yakın olmak istiyoruz. Ancak çocuklarınızın siteye sizin izninizle giriş yaptığından emin olmak isteriz.

Bu nedenle, lütfen aşağıdaki alana doğum tarihi bilgilerinizi girebilir misiniz?

Siteyi görüntülemeye devam edebilmek için, 12 yaşından büyük ya da ebeveyn gözetiminde olmanız gerekmektedir.

Lütfen geçerli bir doğum tarihi giriniz.

Dünyada Kinder hikayesi

Bugün Sevilen bir dünya markası

Günümüzde Kinder markası tüm Avrupa'da iyi bilinen, dünya çapında da bilinirliği hızla artan ve ürünlerinin çeşitliliği, kalitesi, yaratıcılığı ile tanınan bir markadır. 40 yıllık bir tarihe sahip olan Kinder, ana değerlerinin zaman veya coğrafyayla kısıtlanmadığını bilmenin güvenini taşıyan, ileri görüşlü bir markadır. Misyonumuz, ebeveynlere çocuklarının gelişmelerinde eğlence dolu anlarla eşlik etmektir.

2001 Kinder Joy: Sürprizler hiç bitmez.

Sıcak havalarda Kinder lezzetinden mahrum kalmamak gerek, hele heyecanlı bir sürpriz söz konusuysa. Bu yüzden Ferrero, benzersiz bir atıştırmalık olan Kinder Joy'u yarattı. İki çıtır gofret arasında sütlü krema ve fındık-kakao kreması . Üstelik yumurta içerisinde harika bir oyuncak da var!

1990 Kinder Bueno, kalbi krema dolu çıtır gofret.

90'larda büyüyen çocukların tüketim alışkanlıkları değişmeye başladı. Buna karşılık Ferrero da özellikle gençlere yönelik, yenilikçi ve lezzetli bir atıştırmalık olan Kinder Bueno'yu tasarladı.

1976 Kinder Süt Dilimi: "Taze" atıştırmalık.

Ferrero'nun yaratıcılığı yeniden sahnede. Her şey, çocuklar için taze bir atıştırmalık oluşturma fikriyle başladı. Sütlü dolgulu yumuşacık bir kek: buzdolabında saklayabileceğiniz bir ürün. Kinder Süt Dilimi’ni buzdolabında saklanan başka bir Kinder atıştırmalığı olan Kinder Pingui izledi.

1975 Keyfi keşfedilmeye hazır kek dilimi.

Bu sosyal değişim yılları boyunca, Ferrero, pek çok annenin çocuklarının kahvaltı veya atıştırma zamanları için ev yapımı kekler yapmaya vakit bulamadığını gördü. Bu yüzden, her an kullanıma hazır tek porsiyonluk bir kek dilimi olan Kinder Brioss'u yarattı. Birkaç yıl sonra, nefis bir atıştırmalık olan Kinder Délice de, bu ürün hattına eklendi.

1974 Kinder Surprise doğdu: Yıl boyunca sürpriz.

1974 yılında, bir ikon olan Kinder Surprise piyasaya sürüldü. Tüm çocuklar çikolatayı, oyun oynamayı ve yeni şeyler keşfetmeyi sever. Bu yüzden içerisinde oyuncak bulunan yumurta konsepti paylaşılabilecek günlük eğlence anlarını da temsil eder hale geldi.

1968 Çikolatada bir devrim: Daha fazla süt, daha az kakao.

60'lı yılların sonlarında, anneler beslenme konusunda daha titizleşirken, çocuklar da yedikleri şeyler konusunda daha seçici davranmaya başladı. Kinder markasının yaratıcısı Ferrero, bu iki istek arasında mükemmel bir denge kurdu. Kinder Çikolata, ayrı ayrı paketlenmiş küçük porsiyonları ile özel olarak çocuklar için üretildi ve böylelikle annelerin içlerinin daha rahat olmasını sağladı.

Bu zaman çizelgesinde tanımlanan ürünler, ülkelerden ziyade Kinder'in global tarihinden bahsetmektedir.